Distributieriem te strak !!??

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
AXC
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-05-2007 11:00

[80551] We hebben de distributieriem v.v. er zit zon spanner op met merkpunten.

Dus spanner tegen de veerspanning in draaien, punt bij merkteken.

Dus moet zo goed zijn.

Toch vinden wij dat de riem erg !! strak staat.

Zo strak dat het ons niet lekker zit, daarom mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en is dit normaal bij deze type motoren.

Alvast bedankt.