Geplaatst: 18-05-2007 11:00
[80551] We hebben de distributieriem v.v. er zit zon spanner op met merkpunten.
Dus spanner tegen de veerspanning in draaien, punt bij merkteken.
Dus moet zo goed zijn.
Toch vinden wij dat de riem erg !! strak staat.
Zo strak dat het ons niet lekker zit, daarom mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en is dit normaal bij deze type motoren.
Alvast bedankt.