Geplaatst: 19-03-2006 18:44
astra F X17DTL 1997 . Bij deze wagen werd op 120.000 km de distributieriem vervangen en nu op 180.000 km terug . Maar nu stellen we vast dat de riem maar de helft van de breedte meer heeft van de originele riem . OP 120000 km zijn ook de spanrol en de meelooprol vervangen . De waterpomp ziet er goed uit ( geen speling en draait goed )
wie kent dit probleem ?