distributieriem

7 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-03-2006 18:44

astra F X17DTL 1997 . Bij deze wagen werd op 120.000 km de distributieriem vervangen en nu op 180.000 km terug . Maar nu stellen we vast dat de riem maar de helft van de breedte meer heeft van de originele riem . OP 120000 km zijn ook de spanrol en de meelooprol vervangen . De waterpomp ziet er goed uit ( geen speling en draait goed )

wie kent dit probleem ?