Geplaatst: 22-03-2006 23:22
Motor heeft geen vermogen en rammelt erg als je hem op toeren brengt. Rammel lijkt in het inlaat spruitstuk te zitten en klinkt alsof er bijvoorbeeld een ijzeren plaat rammelt! Hebben inlaat spruitstuk vervangen,gasklephuis en lfr-motor gewisseld zonder resultaat. Ook de klep voor varibel inlaatsysteem verwijderd maar het geluid blijft. Uitlaatspruitstukken verwijderd en motor laten lopen, geluid blijft hetzelfde. Nokkenassen en vanos losgehad maar op het oog ook niets te zien. Van alles geprobeerd maar niets te vinden dus. Wie kent dit probleem!