6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-05-2007 16:48
[80876] We hebben de auto uitgelezen (geen storingen) alles nagelopen MultieRelais vernieuwd maar hij wil niet lopen de pomp hebben we getest en werkt wie kan ons helpen. Gr Chris