Geplaatst: 24-05-2007 16:40
Hi,
heb hier volvo 850 staan waar de claxon het niet van doet ,zekering is heel claxon is niet defect,maar krijg geen spanning op de stekker.
waar kan het claxon relais vinden ?
en is dit misschien een veel voorkomend probleem ?
Alvast bedankt
Gr Jeroen