gloeien

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-02-2006 18:48

[48312] hoi het betreft een master 2.8 dti met vlam gloei ik krijg geen spanning op de gloeistift de temp zender heb ik vervangen en het relais heb ik even gewiseld maar het mag niets helpen wie weet