2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-02-2006 18:48
[48312] hoi het betreft een master 2.8 dti met vlam gloei ik krijg geen spanning op de gloeistift de temp zender heb ik vervangen en het relais heb ik even gewiseld maar het mag niets helpen wie weet