Geplaatst: 19-02-2006 22:58
[49784] escort 1600 zetec motor slaat eerst aan daarna slaat hij af
en moet je lang doorstarten (motor heeft dan even helemaal geen
compressie) daarna slaat hij wel aan maar loopt hij niet mooi
rond injectie+klepreiniger uitgevoerd, motorolie geflusht en
nieuwe olie + filter gemonteerd heb zelf het idee dat de
klepstoters worden opengedrukt
wie heeft een oplossing voor dit probleem?????