Geplaatst: 05-06-2007 16:27
[81708]hallo
Ik krijg morgen een auto binnen met het volgende probleem.
Bij gas geven houd de auto in, als de klant de gas los laat en het gaspedaal opnieuw intrapt is het probleem weg. De klant heeft dit nu 3 keer meegemaakt dus een af en toe probleem.
Ook gaf de klant als probleem bij aanzetten richtingaanwijzer sprong de km teller op nul en bij afzetten was dit weer goed.
Dit hebben ze ook 2 keer meegemaakt. Bij dit laatste zit ik zelf te denken aan een massa probleem.
Wie heeft hier ervaaring mee?
groeten mark