Geplaatst: 06-06-2007 19:00
[81795]Hallo.
Ik heb hier een 320 diesel break,bij stationeer toerental trilt de uitlaat,bij een beetje gasgeven is het over,het lijkt of de trillingen van de motor overgezet worden in de uitlaat ,de trillingsdemper van de krukas is goed,
de uitlaat is kompleet origineel en in goede staat.
Wie weet raad??