Geplaatst: 17-02-2007 17:55
[74554] Deze auto slaat heel soms af, vooral bij korte ritjes. Na een halve minuut slaat de motor weer aan. Geeft met VAG-Com tester geen fouten aan. Reeds vervangen bobine en het relais van de brandstofpomp. Het gebeurt alleen bij de klant. Heb de auto zelf een paar dagen gebruikt zonder problemen. Heeft iemand enig idee?