Geplaatst: 21-02-2007 22:05
[74874] Hallo,
Ik heb een probleem met een touran, die heeft een appart regelsysteem voor de bestuurder en de passagier voor het instellen van de temp in de auto, nou is het volgende, soms wordt de ene kant niet warm als je deze op bijvoorbeeld 28 graden zet (best kant) , en de pas kant ook op 28 graden zet wel ...?
Nou ben ik van seat wel gewent dat er een stelmoter defect kan zijn die de temp regelt is dit het zelfde geval bij de tourans ? of komt dit niet voor.
Ik kom er met autodiagnost niet in het systeem maar , de klant is bij een vw dealer geweest en die had geen foutmeldingen geconstateerd.
miss iemand die dit eerder heeft gehad ?
grt Sjaak