Geplaatst: 24-02-2007 23:54
[75075] Ik heb problemen met een trillende koppelings pendaal.
Als je het koppelings pendaal volledig intrapt dan blijft die trillen.
Als je de auto in z'n vrij zet, en de koppeling los laat en weer in trapt is de trilling weg.
Al diversen malen is het vliegwiel vervangen.
Graag reactie,