Geplaatst: 01-03-2006 19:56
S 320 cdi trekt soms niet. gaat dan in noodloop en geeft als storing hittedraad luchtmassa meter. heb ik vervangen. inlaatspruitstuk was helemaal dichtgekoold heb ik schoongemaakt kleppen in inlaatspruitstuk zaten ook vast is ook weer klaar
deze auto rijdt veel korte afstanden