geen compressie na koppaking vervangen

5 reacties

Merk
Ford
Model
Escort
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2006 13:12

[50838] Deze ford 18 16 v (RBA) heeft totaal geen compres. nadat de koppaking vervangen is. (lekt op de kleppen )

Uit eindelijk nadat we zonder olie hebben gestart is de compressie weer terug.

Er zit 5w40 in .

Wie weet hier de oorzaak van en de oplossing ?