Geplaatst: 04-03-2006 13:12
[50838] Deze ford 18 16 v (RBA) heeft totaal geen compres. nadat de koppaking vervangen is. (lekt op de kleppen )
Uit eindelijk nadat we zonder olie hebben gestart is de compressie weer terug.
Er zit 5w40 in .
Wie weet hier de oorzaak van en de oplossing ?