Geplaatst: 09-03-2006 22:58
[51281] ik heb een 420se van 1988, in deze auto zit een ontstekingsmoduel van bosch, mb-nummer 007 545 22 32, volgens de dealer is er geen vervanger.
nou heb ik in duitsland en in engeland een bedrijf gevonden die deze modules repareerd.
echter,.........liever iets dichterbij,
weet iemand een bedrijf die deze modules repareerd in nederland, en misschien iemand die deze module heeft liggen, en deze wil verkopen, hij heeft 2 stekkers met 8 kleine pootjes, 1 stekker met 3 dikke pootjes, 1 bus stekker, 1 afgedopte diagnose stekker, en 1 vacuumpotje.
wie heeft de oplossing ?