Geplaatst: 10-03-2006 17:00
[51326] Ben van plan om in mijn 500 sec van 1985 een motor in te bouwen van een 560 sec bouwjaar 1989, weet iemand of de 560 motor kan gevoed worden met de K jetronic van de 500? omdat de 560 oorspronkelijk een KE3-injectie systeem heeft, en waar kan ik betrouwbare en complete informtie halen zoals schema en zo. Dank u,