Geplaatst: 25-02-2007 18:15
[75127] soms valt zomaar de stuurbekrachtiging weg tijdens het rijden. Ook valt de werking van het gaspedaal soms weg , maar als je dan de koppeling bediend doet ie het weer. Beide klachten komen meestal afzonderlijk van elkaar voor. Het schijnt heel willekeurig voor te komen, maar ondanks vele testkilometers hebben wij het zelf nooit kunnen ervaren. Iemand enig idee? B.V.D. Theo