Geplaatst: 03-03-2007 13:04
[75687] Deze motor heeft een tijd zonder water gereden en is stilgevallen ; culasse was krom , hebben wij laten slijpen en nu hebben we te weinig compressie op cilinder 3 en 4
de motor start zeer slecht en je hoort dat er geen compressie is
de kleppen ziijn in orde
zou dit aan de zuigerveren kunnen liggen ? AAN de cilinders is niks te zien ; kunnen die zuigerveren niet goed afdichten nadat de motor te warm heeft gehad ?