Compressie

5 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
x14xe
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2007 13:04

[75687] Deze motor heeft een tijd zonder water gereden en is stilgevallen ; culasse was krom , hebben wij laten slijpen en nu hebben we te weinig compressie op cilinder 3 en 4

de motor start zeer slecht en je hoort dat er geen compressie is

de kleppen ziijn in orde

zou dit aan de zuigerveren kunnen liggen ? AAN de cilinders is niks te zien ; kunnen die zuigerveren niet goed afdichten nadat de motor te warm heeft gehad ?