Geplaatst: 06-03-2007 16:29
[75942] aut bak schakeld plotseling beroerd. lampje eletronische regeling brandt. rood rondje met streepjes en uitroepteken.
Bij binnenkomst lekte er olie, zo te zien bij vliegwielhuis.
Mogelijk keering bij koppelomvormer stuk, is dit een kwaaltje? wie heeft zoiets al eens meegemaakt.
Moet bij uitbouwen ook de motor uitgebouwd worden?
dank voor uw reactie, Wim