2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-03-2007 20:15
[75968] Heeft er al iemand ervaring bij ford galaxy dat de raam lv van bestuurde maar een mm of 2 zakt en dan blokkeert ?
mvg