Geplaatst: 10-03-2007 19:47
[76206] hey hallo.
ik heb een probleem met een golf 3 tdi 66kw uit 1994.
eerst was het probleem dat hij af en toe niet starte (geen spanning op het startrelais),maar nu start hij helemaal niet meer (nog staads geen spanning op het startrelais),daar is nu nog bij gekomen dat er geen enkel lampje op het dashbord gaat branden. dit heb ik 2 keer meer gehad in die tijd dat hij af en toe niet starte dus dit heeft wel met elkaar te maken zou ik denken.
relais 109 ziet er nog goed uit van binnen. stuurt dit relais het gehele dashbord aan?
ik ga nu als volgende stap het contact slot controleren,maar er slaat wel een relais(in de zekering kast) in als ik hem op contact zet.(dus er wordt wel iets geschakeld)
ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen.
grs walter.