Geplaatst: 09-03-2007 22:51
[76150] Hallo,
Ik heb hier een Golf variant TDI uit 2000 binnengekregen waarvan de 3e, 4e, en 5e niks meer doen. Schakelmechanisme is intact, kabels zijn goed. Pook voelt normaal aan. Als je direct op de bak bedient werken de versnellingen ook niet, je kan gewoon de koppeling laten opkomen terwijl je stilstaat en de auto in 3,4 of 5 geschakeld is, er gebeurd niets. Geen bijgeluiden uit bak hoorbaar.
Is dit een bekend probleem? En zijn deze bakken makkelijk te repareren?
Zal morgen ff het schakelmechanisme uit de bak halen, kijken of daar iets zichtbaars mee is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.