Geplaatst: 14-03-2006 19:35
[51678] Hallo beste mensen hoe gaat Renault dit oplossen of wie weet de juiste procedure.
Renault Espace Turbo Diesel aanschaf nieuw 2003
history:
jaar 1 dynamo kapot
jaar 2 computer kapot, startmotor en starterkrans kapot
jaar 3 turbo onderweg opgeblazen en motor kapot.
Rechtsbijstand is ingeschakeld wie heeft een idee hoe dit af gaat lopen of de juist te volgen procedure.
Graag reactie