Geplaatst: 27-03-2006 17:57
Clio12-16v bouwjaar 2001
Auto slaat aan , loopt ontzettend slecht, gaat dan over op noodloop., loopt ca 3 seconden prima en valt stil
dan kan ik weer starten en begint het weer
Volgens mijn Bosch KTS: inlaatlucht temp sensor
Volgens dealer DF 168 druk in inlaat is tijdens slecht lopen 1022 mbar( veel te hoog dus) en in de noodloop ca 170
Alle pakkingen van het spruitstuk zijn heel, geen vaccuumlek kunnen vinden
Weet iemand waar de sensor zit In ieder geval niet voor in het spruitstuk wat de dealer zegt
Ik hoop dat iemadn mij kan helpen
Map sensor al van drie verschillende renaults overgezet