Slecht lopen storingscode DF168

13 reacties

Merk
Renault
Model
Clio
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-03-2006 17:57

Clio12-16v bouwjaar 2001

Auto slaat aan , loopt ontzettend slecht, gaat dan over op noodloop., loopt ca 3 seconden prima en valt stil

dan kan ik weer starten en begint het weer

Volgens mijn Bosch KTS: inlaatlucht temp sensor

Volgens dealer DF 168 druk in inlaat is tijdens slecht lopen 1022 mbar( veel te hoog dus) en in de noodloop ca 170

Alle pakkingen van het spruitstuk zijn heel, geen vaccuumlek kunnen vinden

Weet iemand waar de sensor zit In ieder geval niet voor in het spruitstuk wat de dealer zegt

Ik hoop dat iemadn mij kan helpen

Map sensor al van drie verschillende renaults overgezet