moeilijk starten

7 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-02-2006 19:15

[48500] deze transit start moeilijk als je hebt gereden en een uur later weer wil atarten, uitgelezen met wds filterhuis vervangen

geen resultaat wij kunnen het probleem er niet in krijgen maar klant klacht er steeds over iemand aleens mee gemmakt