Geplaatst: 05-02-2006 18:00
[48637] Hallo collega's.
is er onder jullie techneuten ook iemand in het bezit van een versie WIS/ASRA en EPC FULL version?
Ik heb via een verkoopsite beide sets gekochtmet een engelstalige installatie erbij, doch met deze krijg ik het spul niet aan de loop.
Heeft iemand van jullie deze sets ook in gebruik ,maar met een fatsoenlijke installatie handleiding erbij, mail dan svp even via problemcar,zodat we misschien elkaar kunnen helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.