afslaan

1 reactie

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-02-2006 20:31

[48739] Mijn Ka slaat alleen af als ik na behoorlijk door gereden te hebben bij een verkeerslicht staat, na enkele seconden stationair gedraait te hebben begin hij stotteren en slaat dan af. als je hem start loopt hij weer prima.

ook doe hij dit soms als je langzaam rijdt,doe je even het kontact uit en weer aan(0,5 sec) is het over.het lijkt wel of hij verzuipt in de benzine.

Wie heeft een idee wat het kan zijn en kan mij een tip geven,

alvast bedankt,frans