Geplaatst: 13-03-2007 8:58
[76372] hallo,
ik heb een golf 1 cabrio staan van 1985 met een k-jetronic injectie.
de auto is tijdens het rijden afgeslagen, en wil niet meer aanslaan.
de bougies vonken, en hij krijgt ook benzine (misschien teveel)
ik heb mn hoofd gebroken over wat het kan zijn, maar ik kan het niet vinden.
WIE WEET RAAD??
bij voorbaad dank!