golf 1 cabrio 1985 slaat niet aan!

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8i
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2007 8:58

[76372] hallo,

ik heb een golf 1 cabrio staan van 1985 met een k-jetronic injectie.

de auto is tijdens het rijden afgeslagen, en wil niet meer aanslaan.

de bougies vonken, en hij krijgt ook benzine (misschien teveel)

ik heb mn hoofd gebroken over wat het kan zijn, maar ik kan het niet vinden.

WIE WEET RAAD??

bij voorbaad dank!