Geplaatst: 12-03-2007 21:19
[76346] Hallo, hopelijk kan iemand me met dit probleem helpen of heeft dit al n keer voorhanden gehad..
kennis heeft een alto uit 1989 maar als je op de claxon drukt begint het groot licht te branden.
lijkt mij misschien wel een massa probleem maar waar en hoe.. zit zelf ook al te zoeken.
maar als iemand dit een keer heeft meegemaakt is het fijn
ik wacht op antwoord
groetjes,
Niek