Geplaatst: 15-03-2007 14:54
[76515] Bij openen of sluiten met de sleutel werkt de centrale deurvergrenedling niet. Maakt niet uit of je het linker of rechtervoorportier neemt. Storing gelezen geeft geen melding. Deur open gemaakt, werk met lucht/vacuum slang. weet iemand wat de storing zou kunnen zijn? met vr. groet, Wim