Geplaatst: 15-03-2007 21:50
[76543] na mijn vorige post werkt de auto bijna volledig zoals ik hem wil hebben.. zit nu alleen met het volgende probleem:
Het koelvloeistof lampje gaat knipperen voordat de motortemperatuur goed en wel de 60 graden is gepasseerd.... heb de thermostaat al vervangen omdat de verwarming niet goed warm werd.. en de temperatuursensor voor het motorregelapparaat ook (de zwarte)
alle slangen worden gelijkend warm en de radiateur stroomt ook door. de waterpomp doet het ook netjes (pompt rond)
de wagen heeft nu nog een temperatuursensor voor het wijzertje in het dashboard en een niveau sensor in het expansiereservoir...
iemand bekend met dit verschijnsel? of een tip hoe ik erachter kan komen wat de oorzaak van dat mooie knipperlampje kan zijn?
mvg en alvast bedankt.