Geplaatst: 28-05-2007 17:44
[81205]Na het afkoppelen van batterij werkt schuifdak niet meer + abs en airbag lampje blijven branden met diagnose apperatuur heb fout "ecu spanning laag" uit airbag ecu kunnen halen maar voor de abs gaat dit niet ik krijg na connectie en dan weer niet dan weer wel. Kan deze wagen op een handmatige manier worden gereset dmv battrij afkoppelen ofzo alleen dat daardoor probleem is gekomen, nja weet iemand raad?
Vex,