Geplaatst: 08-02-2006 19:10
[48926] na 5 kilometer rijden zijn we gestop aan het naftstation om wat te drinken te kopen als we terug waren wilde de wagen niet meer starten auto getakeld naar de werkplaats en uitgelezen met de kts 650 raildruksensor gaf fout aan die hebben we verandert auto is terug in gang na lang proberen en daarna weer niet meer te straten kts geeft geen fout niet meer ik dacht de hogedrukpomp die heb ik ook vervangen en nog wil het niet starten ik denk dat het geen druk kan maken waar kan het zijn druk verliezen iemand enig idee???