verstuiver zit los 2.2dti

7 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-02-2006 16:33

[49363] inbus-torx is afgebroken in buitenste bevestigings bout van 4e verstuiver(vers.bak zijde)welke lekt. iemand nog een idee om deze eruit te krijgen?(behalve de motor eruit te halen).

J.E