7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-02-2006 16:33
[49363] inbus-torx is afgebroken in buitenste bevestigings bout van 4e verstuiver(vers.bak zijde)welke lekt. iemand nog een idee om deze eruit te krijgen?(behalve de motor eruit te halen).
J.E