Geplaatst: 30-05-2007 19:58
[81379]Volgens autodata moet je hiervoor speciaal gereedschap hebben.(dist. riem vervangen)
Is dit ook echt nodig of kun je met zelf goed merktekens te zetten dit ook doen.
staat dat je nokkenassen moet vergrendelen enzovoorts maar is dit echt nodig??
Is er kans dat er anders iets verspringt wat niet te zien is?
Poelie's goed merken en er is toch niets aan de hand zou je zeggen?
Ook staat er elke 60.000 km controleren iedien nodig vervangen????
advies dus elke 60.000 km vervangen?? en om de drie jaar??
Moeten rollen dan ook uit voorzorg maar vervangen worden?
Auto komt uit febr. 2001
Alvast bedankt,
Groeten.