Geplaatst: 04-06-2007 18:48
[81645]Motor loopt haperig,als je vermogen vraagt dan houdt hij in,en dan pas gaat hij!
Motor loopt slecht stationair,en als je een klein beetje gas geeft dan hapert hij.
Storingscode EFI 143.
Volvo weet zo ook niet wat aan de hand is!
Bougies vern + cpl ontstekingsysteem.
Wie weet mogelijk waarwe het moeten zoeken?