inhouden/slecht lopen motor

10 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
1800cc
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2007 18:48

[81645]Motor loopt haperig,als je vermogen vraagt dan houdt hij in,en dan pas gaat hij!
Motor loopt slecht stationair,en als je een klein beetje gas geeft dan hapert hij.
Storingscode EFI 143.

Volvo weet zo ook niet wat aan de hand is!

Bougies vern + cpl ontstekingsysteem.

Wie weet mogelijk waarwe het moeten zoeken?