stuurbekrachtiging

2 reacties

Merk
Renault
Model
Master
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2dti
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2007 20:45

[81659]Heb een renault master
Stuurbekrachtiging werkt niet naar behoren
Geeft een schokend gevoel alsof ik te weinig olie in het reservoir heb en draait niet licht genoeg
Als ik de auto start voel ik de pomp werken
De stuurpomp heb ik reeds vernieuwd het resultaat bleef het zelfde
leidingen leken mij goed
Blijft er eigenlijk alleen het stuurhuis over
Iemand een idee
Gr Theo