Geplaatst: 04-06-2007 21:24
[81665]onder mijn station zitten achter niveaumat dempers de vraag is hoe werkt de inwendige afregeling de klacht is dat bij flinke belading hij rechts achter steeds veel lager komt te staan er is 18 maanden geleden een nieuwe aftermarket set origineel volvo (sachs) dempers met veren onder gezet. Ik heb auto leeg opgemeten en er zit tussen links en recht 1cm verschil onbelast wat zijn hier de tollerantie`s voor?? Op schokbrekerbank zijn dempers perfect. wie heeft hier meer informatie over??