Geplaatst: 17-02-2007 0:42
[74522] hoi sinds kort licht me airbag lampje constant op.ik heb de foutcode uitgelezen en het computer gaf aan steekkring 2 fout signaal. ik dacht eerst dat het aan de airbagstekker verbinding lag die onder de stoelen zit.Dus had ik toen de stekkers tussen uitgehaald en de bedrading aan elkaar gesoldeert..maar wanneer ik de passagiers stoel verschuift licht het weer op. waar kan het aan liggen?
grt wong