Geplaatst: 24-02-2007 17:35
hallo,kreeg vandaag een master binnen die koud slecht wil starten.
gloeibougie,s zijn vervangen evenals brandstoffilter.
heb een lektest gedaan voor de verstuivers en daarin zat nog wat verschil in.
cil 1 was 50ml cil 2 was 80ml 3 was 90ml en 4 ook 80ml.
nou is mijn vraag: zijn deze verscillen acceptabel of zijn de laatste drie verstuivers gewoon niet ok?
heb al div. er over gesproken en de meningen zijn nogal verdeeld