slecht starten master

12 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Master
Type
Master I
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-02-2007 17:35

hallo,kreeg vandaag een master binnen die koud slecht wil starten.

gloeibougie,s zijn vervangen evenals brandstoffilter.

heb een lektest gedaan voor de verstuivers en daarin zat nog wat verschil in.

cil 1 was 50ml cil 2 was 80ml 3 was 90ml en 4 ook 80ml.

nou is mijn vraag: zijn deze verscillen acceptabel of zijn de laatste drie verstuivers gewoon niet ok?

heb al div. er over gesproken en de meningen zijn nogal verdeeld