5 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-02-2007 9:12
[74816] Auto rijdt goed mar als men en bocht door gaat in 2 versnelling en men geeft weer gas is hij erg traag.
Er zit een foutcode in van de koelvin hoogste stand.