Geplaatst: 05-03-2007 20:04
Goedemiddag Allemaal,
Ik moet de klepspeling controleren ivm slecht starten als de motor [F8Q] koud is, maaaarrrrr ik komt verschillende specificaties tegen in dialogys.
Koud
Inlaat 0.10
Uitlaat 0.25
Of
Koud
Inlaat 0.20
Uitlaat 0.40
Aangezien dit vaste stoterbussen zijn wil ik het in 1 keer goed doen :-)
Wie kan mij aan de juiste speling helpen......
Groeten Rob.