Geplaatst: 17-02-2006 20:03
[49617] heb je een rammelend stuurhuis? meld dit aan citroen.
De dealer KAN u niet verder helpen....!!!
Heeft u ervaringen hoe hier mee om gegaan wordt (positief en negatief) laat het ons even weten.
De heer die hier over gaat, is Dhr Veltmann. bereikbaar onder: veltmann@veltmann.nl