inhouden motor

7 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2006 10:12

[49798] Ik heb hier een corsa X12SZ die trekt voor geen meter. Ik heb hem uitgelezen maar hij geeft geen storingen. Als de motor stationair draait en ik geef een dot gas loopt de vervroeging terug tot -1 a -2 graden, dan pingelt de motor ook een keer. Heb er een goed trekkende auto naast staan en heb het inspuithuis, egr, mapsensor, dis bobine, klopsensor omgeruild. Maar tot op heden geen verbetering. Benzine druk is prima. Distributie staat op tijd. Andere ecu er in gezet, maar nog steeds het zelfde probleem. Tijdens het gasgeven registreerd de klopsensor kloppulsen, en als ik de data bekijk geeft de ecu aan dat hij op Ron 91 rijdt wat niet het geval is, ik heb er euro 95 in getankt. WIE O WIE HELPT ME UIT DE BRAND!!!!!!