Geplaatst: 23-02-2006 14:18
Ls,
Mijn 220 CDI motor loopt ongeveer een minuutje onregelmatig bij een koude start.
Even een beetje gas geven en daarna loopt hij perfect.
Ik vind wel het toerental aan de lage kant bij een koude motor.
Kan een gloeibougie hier de oorzaak van zijn?