Geplaatst: 24-02-2006 11:16
Motor krijgt teveel benzine zo lijkt het, de cilinders stonden vol.
zonder benz-pomprelais wil hij wel aanslaan,maar zodra relais erin gaat smoord hij weer.
Katalysator gedemonteerd,lambda-sonde vervangen,temp-sensor vervangen helpt niet.............
Foutcodes: P0130 en P0133= lambda-sonde P1349= VVT regeling.
Wie heeft er een tip?