Verhoogd stationair toerental en branden motorlampje

2 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-02-2006 18:19

[50196] Bij mijn corsa gsi uit 1994 gaat de motor vaak rond de 2000 toeren lopen en gaat het motorlampje branden.

Af en toe houdt hij in of gallopeerd de motor stationair.

Ik heb gehoord dat ze gevoelig zijn voor open luchtfilters maar betwijfel dit. (p.s. ik heb dit ook al een keer met een tigra gehad maar die is verkocht en nooit opgelost).