Geplaatst: 24-02-2006 18:19
[50196] Bij mijn corsa gsi uit 1994 gaat de motor vaak rond de 2000 toeren lopen en gaat het motorlampje branden.
Af en toe houdt hij in of gallopeerd de motor stationair.
Ik heb gehoord dat ze gevoelig zijn voor open luchtfilters maar betwijfel dit. (p.s. ik heb dit ook al een keer met een tigra gehad maar die is verkocht en nooit opgelost).