27 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-03-2007 20:37
wie kan me helpen ?
ik krijg vonk , er komt branstof op de verdeelbuis en toch start hij niet ?????
compressie is in orde, de auto liep voorheen gewoon goed
alvast bedankt