3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-03-2007 22:24
[75977] hoi sinds kort geeft de display die in de dashboard klok zit niet meer me brandstof verbruik aan. geeft alleen --- 3 streepjes aan..wat houd dat in? sensor kapot?