Geplaatst: 28-05-2007 11:53
[81172]De sluiting van het dashbordkastje is stuk. Gelukkig kon ik hem nog wel open krijgen (veel rommelen) maar het mechaniek binnenin is stuk. Kan de klep eruit en opengemaakt worden?? Zo ja, is het mechaniek te repareren??